» » Aysun Taşçeşme Aşık Oldum Albümü


Başta Güllü ve Müslüm Gürses olmak üzere müzik dünyasının önemli sanatçılarına besteler veren Bursalı besteci Kemal Taşçeşme’nin kızı Aysun Taşçeşme, 10 şarkılık ‘Aşık Oldum’ isimli albümüyle müzik dünyasına giriş yaptı. Bursalı müzikseverlerin yoğun ilgi gösterdiği albüm tanıtım konserinde konuşan Taşçeşme, “Sevgililer gününe az bir zaman kala çıkardığımız bu albümü tüm sevgililere armağan ediyorum” dedi. Arabesk Alem olarak sanatçımıza başarılar diliyoruz.



Albüm Çıkış tarihi: 29 Ocak 2018
Yapımcı Şirket       : Kemal Taşçeşme - Kemtaş Müzik Yapımcılık



Albüm İçeriği;

1 - Kopamam Senden

2 - Aşık Oldum

3 - Canım Yarim

4 - Geceler

5 - Yüreğimden Vurdun Beni

6 - İyi ki Buldum Seni

7 - Bacadan (Roman Havası)

8 - Git Git Yoluna

9 - Sen Yoksun Ya

10 - Ayırdılar


«
Önceki Yazı
Sonraki Kayıt
»
Sonraki Yazı
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok: